sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Joululahjatoiveitani

Rakas joulupukki,

Odotan joulussa eniten yhdessäoloa, loman oleilua ja kiireetöntä, iloista tunnelmaa. 
Olen kuitenkin hieman materialisti, ja siksi ilahtuisin, jos toisit minulle myös jotakin seuraavista:

<3 Timerland -kengät


<3 kännykälle kuoret
<3 Kompressiopolvisukat ja sulkapalloja
<3 yöpön ja tohvelit


<3 Lasten laulunuottikirjan töihin
<3 Tämän Ihanan Clasun kattovalaisimen

<3 Kaiuttimen radiolle
<3 Neulotun vaalean kaulaliinan



<3 Mochanmakuisia protskupatukoita ja mulberrymarjoja

Toivoo,
Ida
Ps. Olen ollut tosi kiltti! ;)

Kuvat Pinerestistä ja lamppu Clas Ohlsonin sivuilta

4 kommenttia:

  1. Ihania toiveita! Toivotaan että joulupukkikin on kiltti ja toteuttaa toiveesi!
    Halaus <3<3<e

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole pukki vielä koskaan pettänyt, aina olen saanut kivoja lahjoja, toiveista tai sitten sellaista mitä en ole osannut edes toivoa :)
      Mukavaa joulunodotusta!! <3<3 Nähdään taas :)

      Poista
  2. Onpas "komea" vaativa lista. Ensimmäinen toive on kaikista tärkein; rauhallinen ja yhdessä vietetty aatto perheen kanssa. Ja luntakin olisi kiva saada. Miten vietät joulusi? Olisi kiva lukea postausta menneen vuoden yhteenvetoa ja Joulukilostressistä, jos sitä on ja miten siihen suhtaudut. -Minnie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lunta odotan minäkin :) Perheeni kanssa vietän varsinaista joulua <3<3 ennen sitä lasten kanssa töissä ;)
      Hyvä ehdotus tuo menneen vuoden yhteenveto, kiitos!! :) Yritän sellaisen jossakin kohtaa toteuttaa :))
      Joulustressiä ei ole onneksi ollut :) Onpa kurjaa, jos näinkin ihanasta asiasta pitää stressata :( Mutta varmasti juuri näihin onnellisimpiin hetkiin se oma paha olo ja ikävä kulminoituu, jos sellaista on, itsellä näin ainakin oli silloin kun olin sairas :(
      Ja oikeassa olet. tuota rauhaa ja yhdessä oloa minä niin niin paljon odotan, ihan kaikkein eniten. Minulla onkin itseasiassa vielä välipäivätkin vapaata, jolloin saa rentoutua, viettää aikaa läheisten kanssa ja tehdä itselle tärkeitä juttuja omien aikataulujen mukaan, ai että!! :) <3

      Poista