torstai 2. maaliskuuta 2017

Joskus pikkujutut tuntuu vaan niin hyviltä

Kirjoittelin viime tekstissä unelmistani, jotka ovat jo toteutuneet. Olen elämässä saanut ja saavuttanut isoja asioita, ja se on musta tosi hienoa. Olen siitä kiitollinen.

Yhtälailla olen onnellinen niistä pienistä onnellisista hetkistä, joita kohtaan päivittäisessä arjessani. Mä oikeasti uskon, että iso osa siitä elämän onnellisuudesta on juuri niissä arkipäivän tilanteissa ja nimenomaan siinä, että osaan niistä iloita ja nauttia.

Nyt kerron teille muutamista pikkujutuista, jotka viime viikkoina ovat saaneet mut iloisiksi.

<3 Töissä me tehtiin ystävänpäiväksi sydämiä meidän ikkunaan. Niistä tuli tosi hienoja, ja ulla ja lapsilla oli hauskaa, vaikka välillä koko hilepurkki levähtikin pöydälle :D Kaikista hienointa oli, kun niitä piti sitten monta kertaa ihailla ja esitellä äidille ja kavereillekin :)



<3 Treeneissä mä olen kokeillut nyt ihan uudenlaisia kehonpaino- ja loikkatreenejä. Ja mikäs sitä treenifiilistä paremmin nostaisi, kun uudet treenivaatteet! Löysin aivan parhaat releet nettialennusmyynnistä, reebokin pökät ja adidaksen yhteensopivan adidaksen topin <3 Hyvää vaihtelua mun muuten niin kovin pinkkiin reenilookkiin ;)


<3 Sain joululahjaksi uuden kattovalaisimen, ja voi että kun vihdoin sain sen kattoon asennettua (lue: lahjottua toisen sen asentamaan)... Se sopii asuntooni juuri niin kuin toivoinkin, ja luo rauhoittavaa tunnelmaa. Kyllä on kelvannut nyt sohvalla lueskella! :)


<3 Olen alkanut taas tehdä pikkaisen myös käsitöitä. Lumipyrypäivinä on ollut ihana käpertyä illalla sohvannurkkaan neulomaan kevätvärejä! :)


<3 Ystävänpäivänä ilahduin kovasti, kun sain muutamia ystävänpäiväkortteja ja äidiltä kukkia <3<3



<3 Löydettiin mun treffikumppanin kanssa tosi hyvä sushiravintola, jossa on istuskeltu jo muutaman kerran ;) Kyllä alkoi taas viikonloppu viime perjantaina Ihanasti, kun aamuvuoron jälkeen suunnistin keskustaan sushibuffetin ihanuuksista ja hyvästä seurasta nauttimaan :)<3



Kivoja hetkiä, muistakaa hymyillä kun niitä kohtaatte! :)
<3: Ida

PS. Kukkakimppu, sukat ja sushi pixbay.com

3 kommenttia: