lauantai 1. lokakuuta 2016

Syksy saa tulla :)

Ekaa kertaa niin odotan syksy etenmistä ja otan sen vastaan hymyssä suin! Ihan olen oikein innostunut!

Uusi työ(paikka) on tullut mulle tosi paljon taas uusia ideoita, itsenikehittämistarpeita ja motivaatiota. Aamulla on kiva lähteä töihin. Meidän pikkuiset on niin ihania ja niiden kanssa on ehditty puuhailla jo vaikka mitä kiikarimetsäretkistä tunnelijumppiin ja koko eteisen kiertävään junarataleikkiin ja piknikkiin nukkarin lattialla :)


Fannylta <3

Jotenkin syksy on mulle uutta aikaa aina myös siviilissä, ja nyt se tuntuu taas enemmän kuin hyvältä, kun ei ole mitään "pakko tehdä elämänmuutos" mihinkään suuntaan, vaan voi keskittyä itelle tärkeisiin uusiin pikkujuttuihin. Oon innosutunut uusista harrastuksista: siskon kanssa sulkkiksesta ja Ystävän kanssa koruilusta. Kovasti suunnittelen uutta hiusväriä tämän pitkään jatkuneen blondikauden jatkoksi, ja olen huoltanut itseäni hieronnassa. Syksyllä tulee taas kaikkia ihania messuja, pikkujouluja ja muita ravintolailtoja. Teatteri- ja konserttitarjontaankin on tutustuttu, ja pari reissua suunnitteilla. Joulukin vähän jo pyörii mielessä. Ihanaa ideointia, innostumista ja odotusta kaikki!

Treeneihin oon saanu ihan uutta potkua kolmijakoisesta ohjelmasta ja ennen kaikkea mun uusista langattomista synttärikuulokkeista!! Voihan kipinän hetki! ;D Nyt kun sali on viiden minuutin matkan päässä töistä ja 10 minuuttia kotoota (pyörällä siis) niin se on entistä luontevampi osa mun arkea.



Toisaalta syksyllä on myös niin parasta vain kotoilla ja hölläillä. Taas hain kirjastosta vinon pinon kirjoja ja ahmisin kirjoja enemmän kuin olisi aikaakaan. Joulukortitkin ovat jo aluilla, kun syksyinen askarteluinspis iski. Kaikki reseptikokeilut ja leipomishommatkin kiinnostaa uunin lämmössä, ja bloggaaminenkin innostaa uudella tapaa -vaikka elämää ja asiaa teidän epäonneksi onkin varmaan vielä vähemmän ;D

 Omena-rusina-kaurapuuroa uunissa 

 Kanttarelleja

Ilmat on olleet niin Superit, että mielelläni olen ollut sen kolme tuntia ulkona lasten kanssa. Lämpöä ja aurinkoa on riittänyt enemmän kuin kesällä, mutta ihana pieni syksyinen kosteus aamuisin ja maahan tipahtelevat oranssit lehdet tuovat sen tunnelman. Kurahousuja ei ole tarvinnut toistaiseksi monena päivänä jalkaan vetää. Ja voi sanoa, että jokainen on nauttinut raittiista ulkoilmasta -niin lapset kuin aikuisetkin!

Toinen papalle ja toinen omaa kotia piristämään :)

Mikä sua inspiroi just tässä syksyssä?

Mahtavaa syksyä mussukat!! 
<3: Ida

9 kommenttia:

  1. Ihana postaus, onpa kiva kuulla, että oot innostunut. Laita sitten heti kuvaa uusista hiuksista :)!
    Mua inspiroi syksyssä erityisesti uusi alku ja raikkaus,luonto ja sen värit sekä tunnelmointi. Myös ne pienet asiat täälläkin:hyvät alkaneet telkkarisarjat,viltin alla lueskelu,monipuolisempi pukeutuminen... Tietysti vannoutuneena jouluihmisenä myös se kutkuttava odotus vatsanpohjassa; kohta saa jo alkaa valmistella ja tunnelmoida...
    Hyvää alkanutta lokakuuta<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihania juttuja kaikki, ja juuri tuo uusi alku. Se kaikkein tärkein <3
      Ihanaa viikonloppua, ja huomiseen! :))

      Poista
  2. Syksy on niin ihanaa ja talvea rakastan. Olen odottanut ilmojen viilenemistä kuin kuuta nousevaa. :D Sinultakin on syysmasennus kaukana ja puuhaa riittää pimeneviin päiviin. Kirjoitatko joku kerta kirjamaustasi ja jos vaikka löytyisi hyviä vinkkejä. Ihania kuulaita syyspäiviä muru, intoa ja tarmoa arkeesi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kirjamaku ja kirjavinkit olis kiva idea !! Kannatetaan :)
      Lisäks jos saa ehdotella postaustoiveita niin täällä tykättäis myös sisustusaheisista ja "Päivä Idan kanssa" tyyppisistä. <3 :)

      Poista
    2. Ehdottomasti pitää toteuttaa tuo kirjavinkkijuttu ainakin! Kiitos hyvästä idealta Nell!! :) Muutkin pistetään korvan taa :)
      Hyvää viikonloppua myös Sinulle Nell <3

      Poista
  3. Moi Ida!

    Täällä myös olen ottanut syksyn ilolla vastaan! Kuten Nell tuossa, niin myös minä olen odottanut syksyä! Ilma on ihanan raikasta eikä sadekaan haittaa kun on oikeanlaiset vaatteet päällä! Täälläkin jo sekä joululahjoja että -kortteja suunnittelen ja olen aloitellut. Tulikin mieleen että voitaisiin laajentaa koruiluja ihan muuhunkin askarteluun, tarvikkeita kun täältä löytyy aikas paljon :D Nähdään taas pian!

    <3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :)
      Ilman muuta pitää taas askarrella yhdessä, mikäs sen rentouttavampi tapa viettää vapaita syysiltapäiviä :) ...Ja parantaa vähän maailmaa siinä sivussa ;)
      Tavataan ja halataan <3

      Poista
  4. Ihana tuo viimeinen; mussukat, piristi päivän. Syksyllä kun olen syntynyt(26.9)niin on pientä juhlaa, tosin alkaa jo ikä(kriisi)painaa joten ei ole enää niin tärkeä. Tänä vuonna en viettänyt. Luonto on todella kaunis nyt, ulkoilma raikas ja syysneuleet saa ottaa esille. Kuntosalilla tekee mieli jo aamusta kun ulkona on vielä pimeää. Sadekaan ei saa antaa masentaa, miettii myönteisesti mitä voi sen tilalla tehdä. Asenne ratkaisee! -Minnie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieno myönteinen asenne Sinulla Minnie! :)
      Myöhästyneet synttärionnittelut! <3

      Poista